Deel 2: avontuur in China - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van ktxi - WaarBenJij.nu Deel 2: avontuur in China - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van ktxi - WaarBenJij.nu

Deel 2: avontuur in China

Door: Kelly Tong

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2007 | Nederland, Eindhoven

Na een geslaagde stage in China, heb ik twee maanden zeer hard gewerkt in Nijmegen. Nu dat ik helemaal afgestudeerd ben, gaat het tweede deel van de reis naar China beginnen... Deze keer ben ik niet alleen. Philip gaat mij namelijk vergezellen tijdens een 30 daagse rondreis door China.

Mijn koffer en mijn backpack zijn allebei ingepakt en ik ben zo goed als klaar voor het vertrek. Morgen is de grote dag, het begin van onze reis. Met de ICE reizen we eerst naar Frankfurt waar ons vliegtuig op ons zal wachten om samen naar China te vliegen ;-) Ik heb er erg veel zin in...

  • 18 Juli 2007 - 15:04

    Oma:

    lieve Mao Mao,

    Toen wij gisteravond zo gezellig tafelden en je al een beetje vertelde, wat er zoal op de nieuwe Chinareis op het programma staat, wil ik je nogmaals een geweldig interssante en boeiende reis toewensen.
    Natuurlijk hoop ik vaak een verslag te mogen lezen in deze website.
    Heel veel plezier en doe vooral mijn hartelijke groeten aan je grootouders in Beijing en Xian .
    Dag, liefs van Oma

  • 18 Juli 2007 - 15:17

    Erine:

    Helemaal afgestudeerd. Geweldig! Gefeliciteerd. Hele goede tijd gewenst in China! groeten van Erine

  • 18 Juli 2007 - 19:47

    Philip:

    Hi Kelly,

    Hier je reisgenoot Philip :-) Ook mijn backpack is ingepakt (slechts 8,1 kilo) en ik heb nog een rugzak bij me met wat kleinigheden, onder andere de 'Lonely Planet' en 'Expert China'. Dan kunnen we in de ICE en in het vliegtuig alvast de nodige wetenswaardigheden over China leren.

    Verder heb ik 4 programma's op mijn telefoon geïnstalleerd. Ik kan kiezen uit meer dan 300 zinnen, in verschillende categorieën, allemaal in het Chinees. De programma's zijn specifiek voor Beijing, Xian, Guangzhou en Shanghai. Handig als ik je kwijt ben ;-) De gekozen zin wordt in het Chinees uitgesproken, met de Chinese tekens en de phonetische uitspraak.

    Kel, ik heb er superveel zin in! Het zal zeker een mooie reis worden met z'n tweeën. Net als onze reis door Frankrijk, maar dan met méér cultuur, kennis, verbazing, avontuur en gigantische afstanden. Dit zal wederom een mijlpaal worden in onze vriendschap.

    Tot morgen!! :D Philip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

In het kader van mijn opleiding tandheelkunde ga ik voor ongeveer drie maanden naar China, naar de Wuhan Universiteit om daar patienten te behandelen en onderzoek te doen. Het reizen hoort hier uiteraard wel bij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15495

Voorgaande reizen:

19 Februari 2007 - 06 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: