De laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van ktxi - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van ktxi - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen...

Door: Kelly Tong

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2007 | Nederland, Nijmegen

Nog 10 dagen dan ben ik op weg naar China! Nu ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Alle officiele documenten zijn al geregeld. Nog de koffers inpakken en mijn kamer opruimen. En niet te vergeten moeten mijn patienten in Nijmegen afbehandeld zijn voordat ik ga vertrekken...

  • 08 Februari 2007 - 22:20

    Oma:

    Wat goed, dat internetsite.
    Zo blijven wij goed op de hoogte. Nu eerst nog de Chin. nieuwjaarsviering.
    Succes met de voorbereidingen.
    Liefs Oma

  • 18 Februari 2007 - 18:18

    Ties:

    Ik zal je verhalen op de voet volgen! Zie je morgen op Schiphol voor de laatste besprekingen ;)

    Ties

  • 19 Februari 2007 - 01:47

    Joshua:

    Kelly, een heel goede reis toegewenst! Zal je site goed in de gaten houden.. Succes met je onderzoek en tot snel in mei!

    Groeten, Joshua

  • 19 Februari 2007 - 11:14

    Renske:

    Hey Tong,

    Hele fijne reis toegewenst en ik ben heel benieuwd wat je in China allemaal gaat mee maken!! Fijne tijd daar en we houden je vanuit Nijmegen op de hoogte!!!

    X Renske

  • 19 Februari 2007 - 11:23

    Vy:

    Hee Tong, heeeeeeeeel veel succes en plezier daar in China en nog een gelukkig nieuwjaar! Hou ons op de hoogte de komende tijd groetjes Vy (en Joachim)

  • 19 Februari 2007 - 13:41

    Oma Lie:

    Een goede reis, veel succes en veel groetjes voor alle familieleden in China.Dag, Dikke kus Oma

  • 19 Februari 2007 - 21:03

    Erine:

    Hoi Tong, wat leuk te lezen dat je nu op weg bent naar China! Voor hoe lang blijf je daar? veel tijd ook om familie op te zoeken? Een hele goede reis gewenst! groeten van Erine
    (wist je trouwens dat Yvon ook in China is geweest?)

  • 20 Februari 2007 - 16:41

    Linda:

    Heeey, gaaf dat je naar china gaat! Enjoy. Groetjes Linda (van trivium)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

In het kader van mijn opleiding tandheelkunde ga ik voor ongeveer drie maanden naar China, naar de Wuhan Universiteit om daar patienten te behandelen en onderzoek te doen. Het reizen hoort hier uiteraard wel bij.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 15522

Voorgaande reizen:

19 Februari 2007 - 06 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: